دانش اموز یار - مدیریت بازاریابی صنعتی
 
» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
مدیریت بازاریابی صنعتی رضا 1393/05/25 دسته بندی : مدیریت 0
مدیریت  بازاریابی صنعتی   

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد0در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند0حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد0بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است0
مقدمه
کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت0به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد0بعد از گذشت 2هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد0بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد0اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این 6هفته در نظر نگرفت0
INTRODUCTION 
Chris,  a newly hired marketing  research analyst  in  the or- 
ganization,  needed  a  computer and  printer  for  the  office. 
Chris  ordered  a  system  following purchasing  department 
procedures.  Purchasing  processed  the  order  for  the  com- 
puter that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris's 
printer until enough printers were needed by the organiza- 
tion  to get  a  quantity  discount.  Six weeks  after  the  order 
was placed, Chris received  the printer. Purchasing received 
a quantity discount for  the organization's printer order. What 
purchasing did not consider was the productivity  loss to Chris 
during  the 6  weeks of not  having  a  printer. 
example,  there  is  a  lot more  to  purchasing  a  product  or 
service  than  cost. 
The  questions  are:  (1) when  are  cost  factors more  im- 
portant  than  total  cycle times and  (2) when  is  it possible 
to  integrate specific purchase orders  in a cross-functional 
manner  in the process? To answer  these questions, organiza- 
tional  learning is proposed in this  study as the key to suc- 
cess in the fast cycle  time purchasing environment. In learn- 
ing organizations,  ideas and solutions come from everyone 
in  the  organization,  no  matter  what  their  function,  job 
descriptions,  or  locations.  The organization  taps  into  the 
cumulative knowledge  of  its entire value chain, internal and 
external  sources  included,  to  be market-  and  customer- 
 
تعداد 35 صفحه کاملا مرتب شده و ترجمه روان با متن انگلیسی 
-

خرید و دانلود | 5,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط